College Fund

          

Krystal Suite

Penat bekerja, sekali sekala nak la pergi cuti juga... jadi tahun ini aku melencong ke Pulau Pinang. :D . Aku tiba di Lapangan Terbang Pulau Pinang dengan penerbangan honda ex5 menaiki motosikalku. Dari situ aku menaiki pengangkutan awam aku ke The Krystal Suites.

 Penginapan penginapan dua (2) hari satu (1) malam ini adalah hadiah yang ditaja oleh The Krystal Suites sempena cabutan bertuah konvokesyen baru-baru ini. Saya menginap di 1 Bedroom Suites.

Ingatkan biasa-biasa je, rupanya besar... Actually, 1 bedroom suite dan 2 bedroom suite sama je besar. Aku terjumpa brosur The Krystal Suites yang berconteng. Rasanya yang 1 Bedroom harganya RM188 bilik, dan 2 bilik RM248. Adalah aku ternampak, kalau nak tambah tilam, kena RM40 1 malam. Yang menang selalu pekena hotel dan ada nak dua orang, bolehlah amik yang RM248 tu, senang sikit anak korang dapat adik lagi.

No comments: